marți, 17 mai 2011

Haos emotional

Inchid ochii....las capul pe spate ...incerc sa adorm....
E noapte ...e dimineata ....e zi....nici nu stiu....tot ce stiu e ca incerc sa dorm....
Vad oameni in jur trebaluind  cu tot felul de nimicuri....vad umbre...si aud voci....sunt nebun.....
Vad soarele ce nu mai rasare....si norii ce va sa vina.....simt ploaia izbavitoare cu stropii ei reci.... sunt un copil....
Cred in viata asta.....nu vreau lumea de dincolo....imi place sa rad.....sunt  un ingrat....
Ma chinui sa inteleg.....ma zbat sa nu ma scufund....vreau sa stiu....sunt infumurat....
Mi-e dor de oameni....iubesc un suflet curat....stiu ca sunt....sunt om...
Zbor dincolo de cer....ma prabusesc in neant....nu sunt nimic....sau sunt un gand....
Mi-e frica de mine....simt ca ma pierd ....traiesc .....si sper.....
Ma orbeste lumina....vreau liniste.....inca mai sunt....sunt singur....
Alerg  fara tinta....ma bucur.....imi place sa iert.... iubesc....
Mimez fericirea....mi-e rusine de mine....zac in namol....sunt ingropat....
Privesc pe fereastra la cerul innegrit de tristetea oamenilor ...e o tristete ascutita , taioasa.....
Rasare soarele.....e dimineata....se aude ciripitul pasarilor....sunt treaz....
E primavara....simt mirosul de tei....am curaj....vreau....
Esti...in fiecare zi....imi tresalta inima....sunt fericit.

4 comentarii: